|
Barcelona, 27 de gener de 2012
AVÍS D'IMATGES
25 anys del programa Erasmus
Vídeo i roda de premsa de la Comissió Europea
El programa d'intercanvi d'estudiants Erasmus compleix 25 anys aquest 2012. La commemoració de l'aniversari comença dilluns amb una roda de premsa de la comissària responsable d'Educació, Androulla Vassiliou, acompanyada d'ambaixadors Erasmus provinents dels 33 països que participen al programa.
La roda de premsa es podrà seguir en directe a partir de les 12h30, tal com podeu comprovar a l'agenda de l'EbS (Europe by Satellite).
Al mateix temps, la Representació de la Comissió Europea a Barcelona ha produït un vídeo de 7 minuts sobre la mobilitat juvenil. En aquest, entrevistem un grup d'estudiants de màster de la Universitat Autònoma de Barcelona que participen a la xarxa europea de ràdio Euranet després d'haver cursat un any d'Erasmus.
Si us interessa el vídeo, podeu:
- Emetre'l al vostre mitjà.
- Enllaçar-lo a la vostra web des del nostre canal de YouTube
- Descarregar, del servidor FTP, la versió sense infografies per emetre'l o aprofitar-ne imatges i declaracions
Les dades de l'FTP:
FTP.contentstv.net
Nom d'usuari: espaciopublico
Contrasenya: video
Per a més informació contacteu amb:
Comissió Europea - Representació a Barcelona Comunicació Audiovisual – Unitat Premsa Tel +34 607250751 – 93 4677812
barbara@avbcn.eu
Condicions generals per obtenir material audiovisual
Servei Audiovisual
Compartim Imatges i Veus d'Europa
|