|
Barcelona, 7 de febrer de 2011
AVÍS D'IMATGES
Diada Mundial per millorar la seguretat dels nens i els adolescents a Internet
Amb motiu de la diada mundial per a una Internet més segura, que se celebra demà, la vicepresidenta de la Comissió Europea Neelie Kroes presentarà, en roda de premsa al centre Child Focus de Brussel·les, el programa de la xarxa europea Insafe .
Els nens i nenes i els adolescents són, ben sovint, usuaris molt actius a Internet. Protegir-los lluitant contra continguts i actituds il·legals i nocives, i alhora posar en marxa iniciatives que ajudin a conscienciar-los són les prioritats del programa Insafe de la Comissió Europea.
La roda de premsa de la comissària comença a les 13h30, com podeu veure a l'agenda d'EbS (Europe by Satellite) .
Insafe presenta aquest any un nou vídeo sota el lema "It's more than a game, it's your life ("És més que un joc, és la teva vida"), que podeu veure a la nostra pàgina de YouTube, juntament amb un altre clip produït pels serveis audiovisuals de la CE. Els mitjans que ho desitgin poden fer ús d'aquestes imatges:
http://www.youtube.com/user/comissioeuropeabcn?feature=mhum
Per a més informació contacteu amb:
Comissió Europea - Representació a Barcelona Comunicació Audiovisual – Unitat Premsa Tel +34 607250751 – 93 4677812
barbara@avbcn.eu
http://ec.europa.eu/spain/barcelona
Condicions generals per obtenir material audiovisual
Copyright
Servei Audiovisual
Compartim Imatges i Veus d'Europa
|