|
Barcelona, 23 de novembre de 2010
AVÍS D'IMATGES
Reunió de dones ministres de la UE sobre la lluita contra la violència de gènere
Demà se celebra a Brussel·les la Tercera Cimera de Dones Ministres de la Unió Europea, amb l'objectiu de remarcar la importància de la lluita contra les diferents formes de violència que pateixen milions de dones arreu de la UE. Dijous, dia 24/11, es commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones.
Viviane Reding, comissària de Justícia, Drets Fonamentals i Ciutadania, pronunciarà a partir de les 14h el discurs inaugural de la cimera, que es podrà seguir en directe per Europe by Satellite, com podeu comprovar a l'agenda d'EbS.
La cimera adoptarà una declaració que es presentarà a la Conferència sobre violència de gènere que organitza la Comissió Europea els propers dies 25 i 26 de novembre. La signatura de la declaració també es podrà seguir per EbS , a les 17h45. Com sempre, podreu baixar d'Internet o enregistrar des del satèl·lit totes les imatges de recurs i dels discursos de la cimera.
Per a més informació contacteu amb:
Comissió Europea - Representació a Barcelona Comunicació Audiovisual - Unitat Premsa Tel +34 607250751 - 93 4677812
barbara@avbcn.eu
http://ec.europa.eu/spain/barcelona
Condicions generals per obtenir material audiovisual
Copyright
Servei Audiovisual
Compartim Imatges i Veus d'Europa
|